Vrácení tovaru a reklamace
Zrušení, změna nebo doplnění objednávky se uskuteční, jakmile obdržíte potvrzení e-mailem nebo telefonicky. V opačném případě bude objednávka odeslána v původním znění. Případné náklady na vrácení zboží nebo poštovné za novou objednávku tedy hradí náš zákazník.
Nejste spokojeni s přijatou objednávkou nebo jste obdrželi vadné zboží? Samozřejmě to vyřešíme za vás!
Vezměte prosím na vědomí, že všechny nákupy pro právnické osoby jsou vyloučeny z práva na odstoupení od smlouvy.
Existují 2 typy vrácení tovaru a to:
- Právo na vrácení do 30 dnů
- Právo na vrácení vadného/nesprávného výrobku
1: Podmínky pro odstoupení od smlouvy do 30 dnů
Pokud chcete využít práva na odstoupení od smlouvy, můžete produkty vrátit bez udání jakýchkoli důvodů. Pokud uplatníte své právo na odstoupení od smlouvy, bude produkt vrácen obchodníkovi s veškerým dodaným příslušenstvím a – je-li to přiměřeně možné – v původním stavu a obalu. Pro co nejrychlejší vyřízení vašeho vrácení tovaru vás žádáme o nahlášení vrácení prostřednictvím online formuláře pro vrácení na naší web stránce. Pokud nemáte zájem o tuto možnost, není to pro nás žádný problém.
Máte právo zrušit svou objednávku do 30 dnů od obdržení bez udání důvodu. Po zrušení máte dalších 30 dní na vrácení produktu. Jste odpovědní za přímé náklady na vrácení produktů. Vrácení je vždy na vaše vlastní riziko, i v případě, kdy se vyskytnou problémy s přepravcem.
Poznámky:
- Na výrobku, ani na obalu není viditelné žádné poškození uživatelem
- Neexistuje žádný produkt vyrobený na zakázku, jako jsou například produkty, speciálně vytištěny nebo zpracovány pro zákazníka.
Vrácení peněz
Pokud vrácené produkty splňují výše uvedené podmínky, připíšeme na vaši bankovní, kreditní kartu nebo PayPal účet v lehotě 30 dní po obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy celou sumu za objednávku, včetně kompletních nákladů na dopravu, které vznikly odesílateli (Dartshopper). Dobropis obdržíte e-mailem. Pokud vrácené produkty nesplňují naše podmínky pro vrácení, kupní částka nebude připsána a budeme vás ohledně této situace kontaktovat.
2: Vrácení v souvislosti s vadným / nesprávným produktem
Jsou vaše objednané položky vadné, poškozené nebo byli špatně doručené? Vyřešíme to za vás co nejdříve! Zaregistrujte vrácení tovaru prostřednictvím našeho portálu, určeného pro vrácení tovaru a jasně specifikujte, v čem je problém. Zkuste přidat obrázek, abychom jasně viděli, co je jinak, než jste očekávali.
Po registraci ihned začneme žádost posuzovat a budeme vás průběžně informovat.
Portál Dartshopper Returns (vrácení tovaru)
K vrácení objednávky prostřednictvím DPD můžete použít portál pro vrácení zboží Dartshopper Return Portal za sníženou sazbu.
Krok 1: Přejděte na náš portál pro vracení zboží (klikněte zde) a přihlaste se pomocí čísla objednávky (ORD) + PSČ.
Krok 2: Postupujte podle následujících kroků, dokud neobdržíte etiketu pro vrácení tovaru
Krok 3: Ujistěte se, že je balíček s tovarem dobře zabalený, produkt je v původním obalu, nalepte na balíček přijatou etiketu pro vrácení a doručte jej do servisního místa DPD.
Krok 4: Jakmile obdržíme zásilku s vráceným tovarem, zajistíme, že částka nákupu bude vrácena na váš účet nejpozději do 30 dnů.
*Doporučujeme vrátit produkt v původním obalu. Tento obal slouží k ochraně produktu při přepravě, abyste nám jej mohli vrátit nepoškozený.